reklama

Zemiaky zapekané s tvarohom

Chutný (aj ked možno nie celkom zdravý :-) obed alebo večera zo zemiakov uvarených v šupke a tvarohu, doladené bylinkami, slaninkou a cesnakom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Potrebujeme:

  • Zemiaky

  • Tvaroh

  • Vajce

  • Bylinky (čerstvé alebo sušené)

  • Trochu mlieka

  • Soľ

  • Slaninku

  • Cesnak, olej a soľ (ja som použila cesnakovo-paradajkovú pastu)

Postup:

Zemiaky umyjeme a uvaríme v šupke. Potom ich scedíme a necháme vychladnúť. Zatiaľ si pripravíme tvarohovú plnku: Tvaroh vymiešame s vajcom (ak je hrudkovitý, tak ho rozmixujeme), podľa potreby ho zriedime mliekom (aby nám vznikla kaša) a dochutíme soľou. Nakoniec donho primiešame nasekané bylinky a na kocky nakrájanú slaninku (ja som pridala aj trochu mrazeného hrášku a kukurice, dodalo to jedlu príjemnú sladkastú príchuť).

Zemiaky rozrežeme na polovičky,;dohusta poukladáme do väčšieho pekáča reznou stranou nahor (ja som pekáč nevymastila, nebolo treba) a potrieme ich olejom s roztlačeným cesnakom a soľou. Na vrch navrstvíme tvarohovú plnku a dáme zapiecť na 220-ku asi na 15-20 minút.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobrú chuť :-)

Monika Harská

Monika Harská

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som mamička na materskej, ktorá sa zaujíma o zdravý životný štýl. Baví ma pohyb a rada varím zdravo pre zdravie a pohodu seba i svojej rodinky ;-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu