reklama

fazuľová polievka

Túto polievku moji hladoši zbožnujú. Môj muž si ju nejde vynachváliť, nazval ju WOW polievka :-) Určite som ju nevymyslela ja, ale varím ju podľa svojej chuti a preto ja výnimočná :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Potrebujeme:

  • Bielu fazuľu

  • Kyslú kapustu

  • Mrkvu, zemiaky a petržlen

  • Cibuľu a cesnak

  • Jačmenné krúpy

  • Kvalitnú klobásku

  • Bobkový list, nové korenie celé, čierne korenie celé

  • Soľ

Postup:

Fazuľu si na noc namočíme do vody. Ráno ju scedíme, zalejeme čistou vodou a s bobkovým listom, čiernym a novým korením necháme uvariť takmer do mäkka. Pridáme krúpy, očistené a nakrájané zemiaky, klobásku nakrájanú na väčšie kúsky, mrkvu a petržlen a varíme, kým zemiaky nezmäknú ( mrkva nemusí byť úplne mäkká, aby nestratila sladkastú chuť). Nakoniec tam dáme trocha kyslej kapusty a ešte chvíľu povaríme. Potom už len dosolíme, odstavíme a necháme zakryté "dojsť".

Dobrú chuť :-)

Monika Harská

Monika Harská

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som mamička na materskej, ktorá sa zaujíma o zdravý životný štýl. Baví ma pohyb a rada varím zdravo pre zdravie a pohodu seba i svojej rodinky ;-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu