reklama

Hrachovo-syrový "koláč"

Pečená dobrota z hrachu a syra výborná k prívarkom, či krémovým polievkam namiesto chleba, ale aj ako príloha k mäsku s rozličnými omáčkami, či len tak dusenému vo vlastnej šťave. Fantázii sa medze nekladú ;-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Suroviny:

  • 500 g hrachu poleného lúpaného

  • asi 300 g (dávala som odhadom) polotvrdého syra (aký máte radi)

  • 2 vajcia

  • 1 menšia cibuľa, 2 strúčiky cesnaku (dajte si, koľko máte radi)

  • soľ a korenie podľa chuti (ja som dala 4-farebné)

  • múka podľa potreby, hladká alebo polohrubá (používam špaldovú celozrnnú)

Postup:

Hrach si na noc namočíme do vody. Ráno ho scedíme, zalejeme čistou vodou a uvaríme do mäkka. Uvarený hrach scedíme a necháme vychladnúť. Potom donho primiešame nastrúhaný syr, vajcia, na jemno nasekanú cibuľu s pretlačeným cesnakom. Podľa potreby zahustíme múkou, aby nám vznikla hustejšia kaša. Cesto rozotrieme na plech s papierom na pečenie a dáme piecť na 200-ku na 20-30 minút.

Dobrú chuť :-)

Monika Harská

Monika Harská

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som mamička na materskej, ktorá sa zaujíma o zdravý životný štýl. Baví ma pohyb a rada varím zdravo pre zdravie a pohodu seba i svojej rodinky ;-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu