reklama

Kuracie stehná s paradajkovo-syrovou zálievkou

Mám pre vás další recept na skvelý (nie len) nedeľný obed. U mojich hladošov je toto jedlo veľmi oblúbené. :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Potrebujeme:

  • Kuracie štvrte 4 kusy (alebo viac, podľa pičtu stravníkov ;-) 

  • Soľ a korenie podľa chuti (ja dávam grilovacie)

  • Asi 1 veľká konzerva paradajkového pretlaku (podľa potreby)

  • strúhaný syr podľa chuti

  • Cibuľa a cesnak

Postup:

Umyté kuracie štvrte si nasolíme a nakoreníme a necháme postáť aspon 2 hodiny v chladničke. Potom ich sprudka z oboch strán poopekáme na grilovacej panvici. Následne ich dáme do skleneného pekáča a zakryté pečieme na 200-ke asi 20 minút. 

Pripravíme si zálievku: Na jemno nasekanú cibuľu a pretlačený cesnak zmiešame s nastrúhaným syrom (ja hodím všetko spolu na chvíľku do mixéra) a zriedime paradajkovým pretlakom.

Zálievkou polejeme upečené kuracie štvrte a dáme ešte na 10 minút zapiecť pri teplote 250 stupnov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podávame s varenými zemiakmi alebo ryžou (používam hnedú) a dusenou alebo grilovanou zeleninou.

Môj typ:

Dusená zemiaková kaša so zeleninou

V hrnci alebo hlbšej panvici na troche tuku opražíme cibuľu nakrájanú na polkolieska a celé očistené strúčiky cesnaku. Pridáme menšie kúsky zeleniny (mäkšiu alebo drobnejšiu zeleninku stačí pridať neskôr) a na kocky nakrájané zemiaky. Osolíme, okoreníme (dala som trochu vegety), premiešame, zalejeme trochou vody alebo vývaru a dusíme do mäkka.

Dobrú chuť :-)

Monika Harská

Monika Harská

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som mamička na materskej, ktorá sa zaujíma o zdravý životný štýl. Baví ma pohyb a rada varím zdravo pre zdravie a pohodu seba i svojej rodinky ;-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu